Oplanerat

När det inte riktigt går som planerat får man ändra om planerna lite. 

Red Kelda barbacka i måndags på banan, hon var skitfin tills dess att en fågel prassla till och flög upp från busken vid kortsidan, Kelda kastade sig och jag ramlade av :P. Spräckt hjälm och dumt nedslag på höften och ett dumt kast med nacken. Aja bara att bita ihop. Satt upp och red några varv till ;) kände av lättare illamående på kvällen och tisdagen var långt ifrån rolig men körde jobb iaf, mamma fixade stallet. I onsdags var det lite bättre och jag tömkörde Kelda en sväng, idag är det snäppet bättre även om snabba huvudrörelser eller ja, så stora rörelser är det inte iof men illamående blir jag och det kan svartna lite för ögonen. But hey, jag lever iaf ;) 
Idag tänkte jag rida en lugn sväng, så får vi se hur det känns :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: