Vintertävling

Okej, nu har vi tydligen anmält oss till vintermästerskapen.. Hur det gick till? Ja du, jag vet faktiskt inte. Kände att, varför inte? Vi ska dock bara leka i V5 och T8:a :) men ändå. 

Blev sjukt taggad nu iaf och första tävlingen går av stapeln den 7:e februari :) 

Nästa helg ska vi iväg och bli drillade av Reynir igen. Både lördagen och söndagen! Ska bli kul det med. Vi går iaf från klarhet till klarhet. Just nu är det fantastiskt kul när vi är i ridhuset. Det är tungt att övh taget kliva upp på morgonen, men Kelda ljusar upp vardagen! 

Hon ska få en minivila snart hade jag tänkt. Typ 1-2 veckor över typ jul/nyår. Beroende på väder och vind :) 




Inspirationsbilder <3 
Vackraste Kelda <3



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska också rida för Reynir nästa helg fast på söndagen så rider min mamma på fredag och lördag. Själv kommer jag nog inte anmäla mig till Vintermästerskapen eftersom det är lite tidigt för mig och Svalur att tävla plus att man vet inte vad det kommer bli för väder.
Vi väntar till tidigast april.

Svar: Se där :) Reynir är bra!
Ibland får man chansa lite! Sen får man se om det går vägen.
Carro

2014-12-06 @ 17:31:39
URL: http://svalurfravogum.blogg.se
Postat av: svea-karin

Fin!

Svar: Tack :D
Carro

2015-02-21 @ 11:31:40
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: