Pärlorna

Just nu är livet lite stressande osäkert. MEN Kelda går så bra just nu så de gör inte så mycket egentligen!
Hon går verkligen från klarhet till klarhet nu och vi dansar fram stundtals.
Igår red vi på banan för första gången sen kursen hos Malin, och vi dansade! Skrittade fram på volt med skänkelvikningar, halter och korsande av bakben, ca 15min, kortade och längde formen under uppvärmningen och hon var så stabil och kul :)
Gick direkt över i tölt på volt, klockren från start, formade sig trevligt och behöll formen i övergången. Några övergångar innan varvbyte. Lydig för skänkel, förhållning och hand hela vägen, så rackarns kul!
Blev lite 8volt i tölt, innan vi skritta lite. Travade lite och tillslut kom schwunget och steget. Jättekul!
45min och jag bara ville rida mer! Så otroligt roligt :)
 
Även Bingó har rört mycket på sig på senaste tiden, vi har skrittat ute, promenerat och myst. Igår fick han tölta lite med mig på ryggen. SÅÅÅ nöjd kille! Mattes pärla :)
 

Mina fina pärlor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: