Helgens upptåg

Åh herre, redan måndag? vart försvann den här helgen?
 
Lördagen gick i ett, fullt ös från 8:a på morgonen med stall, städning hemma och tårtfix, sen ramla det in gäster från höger och vänster och den sista själen lämnade oss vid halv 2. Vad vi firade då? Jo min älskade pappa som blivit hela 60år gammal!.
 
 
Pappa och jag <3
Och katten måste ju vara med på ett hörn ;)
 
 
Tårtorna jag hann få ihop.
 
Söndagen började med en liten sovmorgon och en lugn förmiddag hemma. Efter lunch åkte jag mot stallet. Jag och Kelda red en riktigt härlig långtur med en stallkamrat och var ute i hela 2,5timme. Mest skritt men en del trav och galopp blev det med :) Vi var borta och red på vägarna runt Bingós gamla gamla stall, Sadelmakartorp. Vilka minnen och vad annorlunda skogarna ser ut idag, mot för 8-9år sedan!.
 
Och ja, nu är det redan måndag och en hel veckas jobb framför oss. Tur att veckorna går rätt fort ändå, även om jag tycker helgerna kunde vara en dag längre faktiskt ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: