Tungt

Det är sjukt tungt just nu, gråten sitter i halsen 24timmar om dygnet och ångesten är så grymt stor. Jag förtränger så stark tanken på att det hemska inom kort kommer att ske men det hänger ändå över mig som en stor tung filt. Det tär på mig och jag känner mig håglös, trött och aptitlös. 

Fan att man ska behöva gå igenom det här.. Det är nu man undrar varför man inte började med en ren materialsport, typ fotboll. Jag menar, hur jobbigt är det att slänga ett par uttjänta fotbollsskor? 





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste vara för dig. Tur att du har Kelda iallafall och tänk på alla fina åt du haft med Bingo. Det ska du vara glad och stolt över!

Svar: Ja det är helt fantastiskt hur tungt det är :( just nu är det svårt att tänka så tyvärr. Jag hoppas jag inom kort kan se tillbaka på våra minnen. :(
Carro

2014-05-11 @ 22:27:57
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: MalinS

Stor kram - och du vet ju själv i hjärtat att det är all for the best! <3

Svar: Visst är det så, innerst inne vet man att efteråt kommer det kännas bra. Önskar lite att det vore över bara! <3
Carro

2014-05-14 @ 13:12:27
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: