Nyfriserat

Händer inte så mycket här. Kelda blev naken igen i lördags, mycket pigg och glad tjej studsade ut i skogen med sin matte som glatt fick hålla i sig ;) så tråkigt med mörkret nu, känner mig så begränsad :( 

I övrigt försöker man väl jobba på och njuta när man väl är ledig. Vet inte om jag sagt det här men from jul, eller när nu kylan och snön behagar komma, kommer jag att köra extra ute på flottsbro igen :) langa lite liftar till folk och ha allmänt trevligt i backen. Varannan helg blir det och det kommer klirra fint i kassan det :) kommer bli riktigt kul! :D planen nu överlag är att spara så mycket pengar som jag bara kan, för att kunna ha en handpenning till en bostad inom kort. För att hitta schysst 2:a hand är svårt. Kollade på en liten stuga i helgen, men tackade nej. Alldeles för liten tyvärr. Men rätt dyker väl upp snart :) bara att hålla ut ;) 


Kelda, nyklippt i lördags <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: