Varför?

Usch, fick en gråtattack nu. Har nog gått å småfunderat på detta men. Ja, nu insåg ja nog de stora hela, Jag sitter "fast" med en spatthäst och kommer ingen vart. Det har kännts ok innan men nu vette fan. Inge mer tävling på flera år eller träning, något som jag VILL hålla på med. Jag kommer inte ha råd att köpa häst förrens om kanske 2 år (?). Och kommer JAG väl ha pengarna, finns tiden för 2 hästar?. Å har ja väl pengarna å tiden så kommer en extra häst betyda mera utgifter. dvs ja kommer typ inte kunna flytta hemifrån. Varför ska allt, eller de känns iaf som att allt händer mig. Ja fick min önskan uppfylld å fick en häst. En häst jag idag älskar mer än allt annat. Men till vilket pris?. Vet inte va ja ska ta mig till. Sitter med världens klump i halsen när ja tänker dessa tankar. För helst av allt vill ja ha en frisk Bingo. Men de kommer aldrig gå att ordna. Ingen som vill köpa en ny häst till mig?. Så ja kan fortsätta att utvecklas å tävla? snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: