Dagen lekte

Det förra inlägger skvallrade om tömkörning. Vilket de såklart blev idag.
De är så jäkla kul så ja vet inte vart ja ska ta vägen. Blodad tand? ja bara lite =P. Rätt sugen på att köpa någon beggad rockard eller liknande och se om de går att köra Bingo, de vore liksom SÅ kul =) tyvärr finns de inga bra vägar runtomkring där man kan köra.

Iaf sprang runt på ridbanan och Bingo var så duktig <3. Gick ett varv på ovalbanan också och där ville busen springa, men de fick han inte.
 Nöjd Bingo nyaa utsläppt i hagen <3


Juste ja, var iväg till IKEA idag, FY säger jag bara. Orkar inte med stället. Blev iaf en ny säng <3<3 å en massa tillbehör. Känns sådär extra speciellt då JAG har betalat hela sängen. Den är liksom min, bara min ^^
Stor vart den också. Hela 140x200cm. Anledningen till ny säng var att den förra var SÅ jävla hård. Fick sjukt ont i ryggen utav den. Så nu jävlar ska de sovas gott inatt =D

 Nya stooooora sängen <3


Kommentarer
Postat av: Marie

gud vad skönt! min säng är 80 bred =S värsta liten! ^^

2008-03-07 @ 14:25:21
URL: http://mariee87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: