Det går framåt

Nu är det en vecka sen vi fick de bästa beskedet på länge. Tiden går fort!! Snart innan jag vet ordet av det är vi uppe i 1 timmes skritt och börjar med att lägga in trav. Hoppas bara att inget går snett nu på vägen. Positiva tankar Carro, positiva tankar.

Bingó är iaf nöjd med skritten än så länge. Frustar nöjt när han slappnat av, tar väl mellan 5 - 10 min. och går på bra men är inte alls på bettet eller liknande, Utan lyssnar väldigt fint på halvhalterna osv. Stolt matte!
Idag gick första turen med sällskap av stapeln. Bingó var lugn och fin fast vi mötte flera bilar som kan var läskiga. Man vet aldrig =P.

Det är så kul att så många människor faktiskt bryr sig. Har fått sms från folk som jag knappt har kontakt med, samt en massa "inlägg" och kommentarer om Bingós "tillfrisknande". Känns kul att dela med mig av glädjen jag känner just nu. Samt att de alltid är trevligt att få höra ett vänligt ord. Kramar fås av många och andra skickar tankar. Allt är lika välkommet <3

Nej nu ska jag nog sova, och imorgon blir de nog tömkörning. Kan nog inte hålla mig längre. det är så KUL!
Ha de gott alla där ute.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: