Söndag.

Regn idag igen, iof så övergick regnet till snö. Men är de så mycket bättre? Snart snart ska tandläkaren ut och bara 4 dagar senare kommer kiropraktorn ut. Ska bli skönt att få Bingo igenomkollad inför igångsättningen. Känner att han tappar bakdelen ibland.

Jag har ju varit duktig och köpt tömkörningsgjord och tömmar så idag vart de till att inviga dessa. Bör nämnas att jag ALDRIG tömkört förut, dock bara kört häst och vagn =P. Iaf så fick jag hjälp av stallkamrat, och Bingó som har varit tömkörd förut fattade ganska snabbt ändå vad som var i görningen, trots att de är över 1 år sen sist. Iaf så fick jag ta över efter ett tag och JÄVLAR vad kul de var =D. Sprang runt där på 4 kanten i säkert 15 min =D. Fick slita mig därifrån. Bingó var jätteduktig och nu ska de bli tömkörning MINST en gång i veckan. Så att vi snart kan tömköra i skogen också. Träna lite klättring och så utan ryttare. Nej, jag vart så stolt över odjuret, som faktiskt såg ut att ha sååå kul själv. <3

A juste ja, vet ni vad? Han kom till mig i hagen fast kompisarna var i närheten <3. Tror faktiskt att ponnyn tycker om mig och mitt sällskap. Han är för underbar <3


Kommentarer
Postat av: Marie

härligt att allt går bra för dig nu! =)) tack för stödet!

2008-03-02 @ 19:01:02
URL: http://mariee87.blogg.se
Postat av: Sofie

Det är nog en bra idé att låta kiropraktorn kolla på Bingó.
Våran kom till Svalur två-tre gånger innan vi åkt till kliniken.

2008-03-02 @ 20:56:26
URL: http://svalurlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: