Tiden är lika flyktigt som olja i vatten

Tiden går fort och jag hinner nästan aldrig sätta mig framför datorn.. Ännu mindre hinner jag sätta mig och knåpa ihop ett blogginlägg.. Så bloggtorka på hög nivå här!

kortfattat så jobbar jag 7 dagar till.. Sen går min anställning ut.. Ska dock jobba några dagar i september men sen vet jag inte vad som händer :/ Hoppas ju på att få komma in någonstans och faktiskt för en gångs skull få ett fast jobb. Fan va skönt det vore!

Bingó är verkligen jättefin just nu.. Jättefin men med noll kondis! Travar i form med ok påskjut, orken tar slut snabbt som sagt. Dock kommer han titt som tätt in i en helt otrolig tölt med så sjukt trevlig form så man bara sitter och ler :D men det är kortvarigt än så länge. som mest 1 varv på en volt. Men mer styrka behövs och den här gången hoppas jag på att inget ska komma i vår väg!
Tjock är han också (a) men snart är det dags att klippa så vi slipper tjockpälsen och kan rida på lite mer.. Stackarn har noll kondis och tvingas släpa runt på 5cm lång päls också (och längre blir den för var dag!!)



Kommentarer
Postat av: Fia

Äntligen, trodde ju nästan du dött ;) haha



Men va roligt!! :D Duktiga Bingó!

2009-08-24 @ 15:05:08
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: