Dags för jobb! *gäsp*

Stallet på morgonen, mysigt såklart som vanligt men ALLTID lika jobbigt att dra sig upp från en varm skön säng för att åka till ett kallt stall. Tog oss en tur Bingó och jag på vägen eftersom snöstyltor var ett faktum när vi red på ridbanan. Gick faktiskt superduper. Jättepigg men fullt kontrollerbar! Trava en massa gick fort fort tills jag hitta bromsen och då kom även formen. Tölta relativt lite, funderar på att lägga tölten på hyllan ett litet tag.. Måste fokusera på traven. Massa galopp och trots att ponnyn faktiskt var lite trött på slutet så hade jag kunnat rida vägen ytterligare några gånger. Men själv tyckte jag att 2 ggr räcker (dvs 6km).

Knalla runt med far på elgiganten, onoff och expert. Leta systemkamera men ingen hade just de vi ville ha på lager. Får åka iväg igen i slutet av januari så skulle det finnas inne.

Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Dax att klä på sig och åka till jobbet.

God Natt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: