Fjoll häst

Nu börjar jag seriöst bli liiite trött på min ponny, fläkten kan fan inte vara läskig fortfarande, står i ett hörn, är helt tyst och har stått i det hörnet ett bra tag nu och har varit lika tyst hela tiden. Men ändå ska man kasta sig förbi fläkten... Fick lukta på den idag igen, la även en morotsbit på den som han tog. Kunde stå och småslå på fläkten utan att han kasta sig bakåt. Men nog fan skaka han i hela kroppen igen... Seriöst?!?.. Blev ingen ridning idag eller, jävla buckel och kyla >.<
Skulle släppa ut sen efter borstning + lätt massage och precis när ja sitter på huk för att få tag på ena bensnöret så ringer stalltelefonen (som förövrigt har en JÄVLIGT gäll ringsignal) Bingó nästan sätter sig ner och jag får kasta mig bakåt xD 2:a gången telefonen ringer när vi står uppbundna, lika rädd nu som första gången xD
Fast nu tyckte faktiskt nästan hela stallet synd om Bingó xD för dom såg hur han reagerade, jag såg bara en hästrumpa eftersom ja satt på huk :P Men se, han lever fortfarande!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: