Intervju

Yes, då har man varit på intervju igen haha, fan va man far runt alltså!
Denna gång går de iaf lite fortare, provjobba imorgon! Sen får vi se.
Jag väntar liksom fortfarande på svar från de stället ja var på förr förra veckan, fick ett sms igår där han sa att han skulle höra av sig om intervju i slutet på veckan (så förhoppningsvis hör han av sig idag då).
I vilket fall måste den snubben "skynda på sig" lite, vilket jag kommer säga till honom. Då jag antagligen kommer ta detta jobb annars. Jag är helt desperat och måste ha ett jobb NU (och gärna helst igår!)

Men vi får se, blir ju provjobb, sen "utvärdering" tydligen, sen får man väl se. Kanske inte alls känner att de pallar de jobebt? dunno liksom. But hey, de är bara att prova å se :)



Jag är ritsugen som faaaaan också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: