Lat söndag

Lat söndag som började på biltema med pappsen :P
fortsatte sen mot stallet där Bingó fick vila, hälsa i hagen bara. Men pålle ville mer än gärna följa med tillbaka, hungrig sa hesten som står i nedbetad hage. Stackarn!
Tror aldrig Bingó har gått på 4kg om dagen redan nu... Men aja, vad göra liksom?

Vidare mot foderboden sen där jag handlade glykosamin, dyyyrt som fan. Men jag vågar inte sluta eller! Aja, bara att kasta ut pengar :P Hela tiden!
Påvägen hem stannade ja till på Cassandras jobb och spenderade dryga timmen där. Jag fick inte gå :o
Nu är jag äntligen hemma (varit på "resande fot" sen 11 lite drygt haha.

Strax iväg igen, blir fan donken till middag. Mam+pap är på "diggiloo"..



Klad hest i hage!



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jag behöver heller ingen medryttare just nu, men det kan ju vara skönt att ha någon som kan hjälpa en när man åker bort några dagar :)

2011-08-14 @ 19:48:32
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: