2 timmar avverkade! — på SATS Haninge

Som min fb status lyder. 2timmar på gymmet idag.
Ganska lugnt, börja med lite vikter och maskiner i 20min, över till crossen i 1 timme. Satte mig på roddmaskinen i 11 min (rodde 2km :P) och avslutade med 30min maskiner.
Känner mig duktig!

Snart ska jag ut till stallet, landade hemma en sväng för att äta.
Ikväll kommer en massör ut till Bingó, ska bli jättespännande å se vad hon har att säga (förutom att han är tjock hehehehe). Uppdaterar ikväll om just detta! :)

Var ganska skönt att vara hemma idag också, förlorar såklart pengar. Men I'm back på tisdag med mer energi! :D
Ska klämma in mycket gym nu under veckan. Gymma i tisdags och idag, blir även imorgon och på lördag. Vila söndag :P hehe och sen blir de måndag, tisdag och lördag nästa vecka :) För nu iaf!



Jag bara måste slänga upp den här bilden igen!
ALLTSÅ SOMMAR!!!!
och jag är sådär dööö cool i mina brillor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: