2006

Att efter 6år lämna en trygghet, att lämna ett andra hem.
Det är grymt läskigt att kasta sig ut i världen. De är tur, att mina finafina vän står där bredvid mig då.
För er som inte förstår så är det stallflytt pågång. I slutet av Maj/början på Juni lämnar Bingó och jag Eriksbergs Gård. Känns väldigt vemodigt, men de är dags. Blir en ny pålle också, inom kort. Därav flytten.
De kommer bli bättre. Möjlighet till bättre hagar, bättre ridvägar, ridhus inom skrittavstånd (ca 5min) och rätt "billigt" jämtemot många andra stall. Nackdelen är att jag blir ensam med mina Islandshästar. Men det verkade vara ett grymt gäng där ute. Och jag tror verkligen att jag kan trivas!

Jag ser fram emot mitt nya äventyr. Där jag hoppas jag kommer utvecklas som människa och ryttare!
Det kan bara bli bättre!!



Med dig vid min sida klarar jag allt.
Min otroligt fina vän <3
Detta äventyr är även till för dig!



Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Jättespännade låter det! Ska bli kul att läsa om. :D Vad är det för ny pålle? :)))

2012-04-11 @ 22:43:23
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: M

Oh, ny pållle? Ska bli spännande att följa!

2012-04-12 @ 09:47:04
Postat av: Sandra Nensén

åh va kul med en till häst :) Lycka till med nya stallet :)

2012-04-12 @ 11:57:51
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tråkigt att ni ska flytta,men jag hoppas ni kommer trivas i ert nya stall.

Svalur och jag trivs på Tegelvreten där vi har stått i ett halvår nu.

2012-04-13 @ 06:59:58
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: