Livet rullar på

De har inte hänt något sådär jätte intressant.
Red ut igår med Annica och Múska, träffa på en älgko i skogen så de blev lite lätt panik =P. Skritt i högsta tempo därifrån pratandes med HÖGA RÖSTER. Galoppera för första gången också sen jag åkte av (a). Usch vad allt ska sitta i huvudet på en..

Har ju lagt ut Bingos "gamla" täcke på nätet för försäljning. Har fått många svar varav en som skulle komma idag som aldrig dök upp -.- Orka med dessa människor liksom. Ringer man och säger att man kommer efter kl 18:00 och ska hämta täcket så gör man de. Eller HÖR AV SIG om det bli förhinder..... Ingen som vill ha ett schysst  Shire täcke i str 125??. Vintertäcke, skitfint. Knappt använt! Nytt kostar runt 650 kronor. Mitt säljer jag för 300??..  Finna att hämta i södra sthlm =D

Iaf. Har ju som sagt haft lite problem med skolan och idag var jag äntligen där. Trodde jag skulle träffa nya läraren (har bara en lektion på onsdagar) men nej de var vikarie samt läxförhör xD. Jag satt och filosoferade tills Camilla var klar. Då gick vi och åt lunch sen åkte jag hem ^^. Nödvändig dag =P. Har för er som inte vet fått en individuell studieplan där jag ska praktisera 2 heldagar samt en halvdag i veckan. Har hört av mig till Fors Gård och som har sagt JA!!. Så snart ska allt vara klappat och klart och jag ska äntligen få göra något jag faktiskt gillar.. Vet att de är "hårt" men sånt är livet. Boxar ska mockas, hästar ska ha mat osv. Har man riktigt riktigt riktigt tur kanske man får rida lite också =D. Har hört att man brukar få de. Skulle vara kul att rida annan häst än bara Bingo. Typ bara Ridit honom de senaste 2 åren. Eller jag har faktiskt ridit Serra 5 ggr också ^^. Wooow liksom. vidga vyerna =P

Nu har jag nog svamlat klart. Imorgon är de skola igen. Usch vad jobbigt *panik*.... Heldag dessutom
HUR FAN SKA JAG KLARA AV DETTA????

Sweet dreams!
Kram och Hej =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej vad kul =))

2007-09-20 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: