Lektion lektion *woohoo*

För att jag svävar på moln <3

Bingó var superduper duktig, bara jag som slabba till det ibland. Men han fatta precis, gav efter helt rätt och var bara sådär massa underbar. Men sen att jag måste lära mig att inte överarbeta honom och trycka på mera bakifrån är en annan femma. Det kommer. Speciellt nu när jag vet vad jag ska träna på. Och vet ni??? Jag är så jävla stolt så jag knappt kan skriva detta utan att le som en jävla idiot. Att det kan betyda så mycket egentligen. Men ridläraren tyckte jag hade gjort ett SKITBRA jobb med Bingó och att han numera är "Rättriden" :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jag svävar på moln. Så är det bara. Och jag ser fan ännu ljusare på framtiden just nu. För dessa små ord betyder så förjävligt mycket för mig. Att jag äntligen lyckas med någonting trots att allt annat går åt helvete. Alltså WOW vilken känsla.

Och jag kan inte sluta fånle :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: