Julafton

Årets Julklappar
  • 32" LCD tv från LG av mamma och pappa <3 taaaack <3<3<3
  • Vinterridstövlar av mamma och pappa
  • Skor (typ streetskor eller va dom kallas) av Jimmy, Linda och Elin (bror+familj)
  • Halsband av Bie och Kenneth
  • Ac/Dc's nya skiva av Bie och Kenneth
  • Body butter + skrubb av Elin
  • Ljuslyktor av Bettan och Leffe (brors svärföräldrar)

 Sen fick mamma sitt efterlängtade paket. Jag hade köpt den nyproducerade Kobra telefonen, mamma har velat ha originalet i säkert 10 år men de är så dyra att köpa samt att de är så stor risk att dom inte funkar. Eftersom dom kan funka i vissa hus och telejack. Men inte i andra. Så detta är ett säkrare kort och mammsen blev jätteglad :)

Nu måste bara jag köpa mig en tvbänk så jag har någonstans att ställa tv:n på. Såg en schysst i IKEA katalogen. Blir nog den, 199kronor är ett bra pris för min plånbok!

Men nu ska jag ta Bosse under armen och föra mig mot sängen. Hoppas du fick en lika trevlig jul som jag har fått, samt att du fick klapparna du önskade dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: