Seg

Idag är jag lite seg, inte så konstigt egentligen för de blev lite att drick igår =P. Men de får man ta. Var som vanligt en sväng i stallet och red "Skrittslingan" som vi mest travade eller galopperade idag. Bingó var sjukt irriterad på flugor och bromsar igår så idag red ja med både flughuva och flugländtäcke. Och de hjälpte faktiskt. Bara läskigt med dom som satte sig omkring mulen. Men annars inge skakande på huvud och kropp idag.

Jag är sjukt sjukt trött på familjen också. Inget kan dom meddela och när jag väl får reda på något så är det försent för mig att påverka. Ja ikväll är jag FAN inte trevlig på en endaste fläck de kan jag ju säga. FAN FAN FAN. Jag vill flytta hemifrån och slippa vara beroende av familjen och deras jävla beslut. Utan då har jag min lägenhet och mina egna åsikter osv. FAN ge mig ett arbete som är sjukt bra betalt så att jag både kan flytta hemifrån, köpa en till häst och betala för både den och Bingó. Är de alldeled för mycket begärt?? kanske lite =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: