Stolt

Ja är fan sjukt stolt över mig själv. Jag lyckades med att ringa Canal digital idag =D. Dock fick ja göra 2 försök för jag kom fel. Det är ju sån där automatisk grejj i början *tryck på 1 för canal digital tvbox, tryck på 2 för canal digital bredband* Ja ni förstår. Första gången kom ja till "självbetjäning" dvs *Tryck på 1 om du inte får bildpå din tv, Tryck på 2 om du vill göra en kanalsökning osv.* Sen hamna ja rätt. Hos en Johnny med finsk brytning. Fick iaf en ny fjärrkontroll skickad å den ska komma inom 3 dagar och till "den vanliga brevlådan" (måste sägas med mumin trolls röst). Ja är sååå stolt över mig själv ^^. Det artar sig!!

Fan pengar som inte existerar bara flyger iväg >.<
Jag måste ta från mina "spar pengar" där bla. pengar från studenten osv ligger. Känns verkligen skitkul *NOT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: