Tävlingsdax igen?!? Vågar jag :o

Bingó var supderduktig idag igen :D
Red runt på våran ovalbana och han trava sjukt fint till och från (ja det sitter hos mig, Bingó kan!). Tölta super!! Tog t.o.m HÖGER galopp :D:D Utan att ja behövde ställa å hålla på, utan tog en fin fattning från tölten och upp i höger galopp och bröt inte av eller böt så som han ibland kan göra : ). Min bästaste <3. Såg nyss att Fors Gård ska ha sin Firmakeppni igen den 22:a November, Ska nog anmäla mig :D Pappa kunde skjutsa oss iaf. Och visst vore de kul att komma ut och titta sig om lite igen, var ju ett tag sen sist : )

Imorgon är de tatuering :D och mamma ska ut till Bingó helt själv och mocka + mata : ) och jag är faktiskt lite nervös, eller nervös är kanske inte rätt ord. Men ja ser inte fram emot smärtan direkt :P Och de är lite läskigt när ja inte vet hur pass ont de faktiskt gör =/ Men de ska nog gå bra :D Om inte annat så svimmar jag väl xD (haha nej då ; )..)


Kommentarer
Postat av: Marie

mariee87.devote.se min nya blogg!

2008-11-03 @ 11:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: