För att jag älskar dig <3

Vädret idag var ju bara för bra för att vara sant!! Sol och inte ett moln!!
Efter gårdagens spöregn fick jag låna ett täcke av en stallkamrat då mitt var genomblött och ännu ingår inte täckespåsättningar (detta SKA jag ta upp när vi väl har ett stallmötet! Annars är det en Carro och Bingó som byter stall!!). Iaf idag mockade jag till hennes hästar som tack för lånet av täcket och jävlar vad hennes ena häst drar runt allt i boxen. Jag kan ibland undra vad Bingó har haft för sig om nätterna. Men denna häst är verkligen extrem. Suck att mocka den boxen varje dag!! Iaf hämtade en ponnyhäst i hagen som kommer med öronen framåt varje gång nu när jag ropar <3 mitt älskade hjärta. Longerade idag och han är superflott i höger varv, men i vänster är han lite stapplig. LÄK DIN JÄVLA HOV!!! För jag är ridsugen nu >.< och idag har Bingó vilat i 2 veckor och 4:a dagar, och jag hade planerat att rida till helgen, men får se eftersom hoven inte vill läka och vara oöm!!

Och min häst är verkligen världens finaste <3<3<3 Det är alltid lika kul att få beröm. För jag vet att jag har gjort världens jobb med Bingó. Men att någon säger det gör det hela så mycket mer verkligt. Att Bingó bara går från klarhet till klarhet är så underbart skönt. Och att han gått från tjock liten islandspojke till den vackra häst han faktiskt är idag, det är bara en sån woow känsla över det!!

Alla som känner mig och Bingó vet ju hur han var tidigare, och det han är idag får mig bara att spricka av glädje. Jag har en häst som älskar mig och litar på mig i alla situationer. Det är verkligen något som är obetalbart känslomässigt!!!

 Från detta

 till detta <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Marie

jag tror minsann att vi får en ledig stallplats i vårt stall i december eller januari... fodring var 6e helg, mock och allt annat ingår... dock ligger det ju fortfarande en bit ifrån er ^^ sköt om dig!

2008-10-07 @ 09:56:37
Postat av: Carro

Det ska jag absolut ha i minnet :D

2008-10-07 @ 17:16:47
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: