Katten med snooze funktion

Katten har ju en förmåga att väcka mig om morgnarna, runt 9 brukar han tycka att de är dags att vakna för att ge honom lite mat, då hoppar han upp i sängen och gosar och puttar och slickar en i ansiktet, puttar man omkull honom då brukar man få sova i sisådär 20 min till. Sen börjar katten om från början. Idag fick jag sova hela 2 timmar extra, vet inte om katten gav upp där sen när jag putta omkull honom och när han vaknade inte orkade väcka mig igen, utan vid 11 ungefär kom han ner igen och gjorde om hela grejjen igen :), Det var bara att putta omkull honom så fick jag mina 20 min igen :)
Men sen fick jag allt gå upp och hoppa in i duschen.

Men visst är de allt behändigt med en kissekatt som väckarklocka?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: