Dagen

Moppen dog ju som sagt i fredags och idag har vi varit ute och plockat ner skiten i molekyler x)
Hitta iaf något startrelä eller vafan det nu var som inte riktigt var fräscht så det ska införskaffas ett nytt imorgon, runt 700 spänn skulle det kosta >.< Ska de vara så ska det vara ordentligt!

Idag kom veterinären ut och vaccinerade Bingó och det vart alla 3 den här gången. Stelkramp, botulism å hästinfluensan. Så där försvann runt tusenlappen. Skojj å äga häst ;O  Bingó var verkligen superskeptisk mot veterinären också. Klappa klappa, sticka nål å gå därifrån O.o sötast i världen är han iaf <3<3<3<3

Beställde lite bilder igår, typ 70 bilder som Agnes tog igår och sen beställde jag hem några andra favoriter jag har liggandes på datorn. Ska bli skojj å se dom sen :D 3 dagar skulle de ta för dom att komma så på onsdag gissar ja på att jag har dom i brevlådan ^^

Sen på onsdag ska jag ju på arbetsintervju :O jag börjar bli nervös, iiihhh.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: