regn

Det är underbart med stallkamrater som är så snälla och erbjuder skjuts :)
Idag fick Maria vara chaufför och precis när vi kliver ur bilen i stallet börjar det småregna, sen forsade det ner. Red iaf vägen till sågen i skritt tillsammans och så travade Bingó och jag lite på ridbanan å han är så fin i traven nu :') Han nickar ibland lite väl mycket med huvudet men det kommer väl antagligen försvinna när han har lite mer styrka. Än har ju inte alla muskler satt sig än som jag vill. Men det kommer, med tiden kommer musklerna :)

Var hemma igen vid halv 2 och regnet fortsatte att ösa ner, Fan regnat sen 10 och det slutade någongång vid 19 typ >.<
usch och fy. Jagade lite stallkamrater som skulle kunna tänka sig att skjutsa ut lilla mig och Agnes imorgon och tillslut hitta jag en stallkamrat som skulle ut relativt tidigt iaf :) För på kvällen sen ska vi allt se på R.E.M :D:D

Hoppas på bättre väder imorgon. Go natt på er alla därute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: