världens finaste <3

Måste ju bara berätta att Bingó bara busar om dagarna. Jag vill också vara glad häst :D
så sjukt underbart de vore. Sen kommer han till en i hagen numera å ser sådär grymt jävla stolt ut när jag kommer och ropar som om han säger till sina kamrater "Titta de är MIG hon ropar på!! Hon vill ha MIG :D" så underbart söt <3
Imorgon kommer hovis ut igen och nu får vi se vad hon säger denna gången. Hovarna är superkassa nu igen, men det är ju iof pga medicinen han fick. Fenylbutasonet sätter sig direkt på hovarna och ja de visar sig nu med sprickor på framfossingarna. Suck suck, tillslut växer ju sprickorna bort men det ser såååå tråkigt ut!!!

Bingó har nu vilat i 1 vecka och 5 dagar och pigg som satan är han nu iaf. Vet inte hur länge jag kan hålla mig borta från hästryggen :o
Börjar sakna det redan, men på något sätt är de lättare att vänta med att rida nu när jag vet att han bara är ledig för att JAG vill ge honom ledigt, innan kändes det så grymt orättvist att jag inte fick rida. Men får se om jag orkar vänta i 4:a veckor eller om han bara får vila i 3. Får se :) Han överlever säkert vilket som ; )

Allt beror lite på också när Annica kommer tillbaka ut till stallet, Carro saknar dig <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: