Alla hjärtans dag, so what?

Ja, ingen sol var det direkt. Red iaf iväg längs fyrhjulsspåren, trava lite på vissa ställen. Tog några svängar in i skogen och Bingó var pigg pigg, någongång då och då tittade solen fram och då vart det mys :) Börjar tröttna lite på underlaget som är just nu! Får se hur jag ska lägga upp nästa veckas träning, kurs snart ju :D Vill absolut hinna med något/några ridpass på banan för att se hur bogarna samt tölten beteer sig nu efter lektionen! Jag hoppas såklart på att båda två hunnit smälta allt som M kom med i torsdags och att vi iaf slipper få kommentarer om dom sakerna iaf :) Nu vill ja ha något nytt att bita i ;D

Söndag imorgon, vilket betyder jobb. Får se hur länge ja orkar vara vaken inatt, ska se om det finns något att se på tv:n senare. Hoppas på någon bra film :)

Btw, alla hjärtans dag idag, Singel som vanligt då och ja, än har denna dagen ingen direkt betydelse för mig. De personer jag älskar, vet om det :) Inget jag behöver påminna om just idag, de får veta det lite titt som tätt ändå :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag fick strålande sol och blå himmel när jag red ^^

2009-02-15 @ 11:50:56
URL: http://mariee87.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: