fortfarande fredag den 13:e

Faktiskt inga större händelser. Vilket känns skönt :) Stanna på eko innan stallet och inhandla lite mer glykosamin. usch så dyrt det är.. 235 kronor för 1 månads glykosamin.. MEN det är det värt..Han är mjukare i lederna å så sen vi började (för över 1 år sen) började samma dag vi fick spattbeskedet :) Sen for vi ut till stallet. Mocka och mata samt hälsa häst i hagen, som hälsade mig välkommen med ett trasigt täcke. Bara att vända tillbaka till boden för att hämta täcke nr2 och byta i hagen, nu är iaf det trasiga täcket lagat. Mitt kvällsnöjje ;D

Imorgon varnar dom för vackert väder! Minusgrader och sol!! Jag är beredd, vi ska ut på en härlig skogstur jag och Bingó! Ska bli grymt härligt! Får se vart vi rider, men jag antar att det blir riktigt härligt tillslut ändå :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Minusgrader och sol <3333

2009-02-14 @ 12:13:58
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: