Grinig dag

Fan va vi har haft mycket inatt. Skönt iof eftersom tiden gick jääävligt fort! Sånt är skönt!.. *han* var där idag också ^^. Va glad jag blir varje gång :D Snöat har de gjort inatt också, typ2 cm xD jävla is överallt också.. Riktigt superkul... eller inte
Orkade inte rida idag, men tog oss en promenad med Annica och Múska längst med vägen.. Jävlar vad månen lyser upp <3 det är helt underbart!  Har varit på lite halvtaskigt humör sen ja vaknade.. Vet inte om de beror på att jag har sovit lite halvdåligt eller att de bara är för att ja är allmänt trött på vardagen och vill att något ska hända NU.

Iaf så hoppas ja på en bättre dag imorgon iaf. För nu är ja riktigt trött och grinig igen. Men det hjälper ganska bra att kika lite nedåt mot tangentbordet och se litenkatt ligga och sova mellan mina armar <3. Någongång ska jag också vara en liten kattunge, som bara får en massa kärlek och mys :'D gud så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: