Jag är redo, eller vänta. Nej nu är jag redo!

Red en kortis på ridbanan, börjar verkligen få in balansen nu på volt i tölt. Lätt som satan att flytta honom utåt! Vilket är skönt :) Tölta runt 4kanten några varv och gjorde en övergång till trav. Och jag har ALDRIG känt Bingó ta i så som han gjorde i traven idag. Helvete :O, massa massa rumpa och massa rygg och världens sväv! vart en långsida i den underbara underbara traven. Sen skritta vi vägen en bit på långa tyglar och massa massa klappar :D Så underbart när han hela tiden överraskar mig! Vilken pärla jag har <3.
Även sprungit runt som en idiot och packat grejjer inför imorgon. Och när man väl tror att man är färdig, då kom man på att "Juste, den där ska också med" . Men nu har jag allt. Tror ja xD eller nejdå, allt det viktiga kommer med, jag, hästen, ridgrejjer samt "efter ridning maten" :) Det räcker ;D

Snöar gör det, och kommer antagligen fortsätta ett bra tag till. Dvs heeela söndagen ska det snöa. Men bara att ta det superlugnt med transporten så går det nog bra tillslut :)

Aja nu sängen, ska iaf upp relativt tidigt imorgon :) kl 7 ska klockan ringa.
Tråkigt nog kommer det nog inte bli några bilder eller :( men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: