Tömkörning med bushäst!

Idag är jag trött, riktigt trött faktiskt. Var uppe relativt tidigt! Åkte ut till stallet och tömkörde Bingó ner till Torstens Gård och tillbaka, tölta en kortis och helt klockren : ) sånt är lite kul tycker jag! Sen att Bingó var ett levande monster är en annan femma, mycket energi i den ponnyn nuförtiden. Sen åkte vi hem för att byta om och dra iväg och bowla! Fan de är typ ett år sen sist! Jag förlorade inte som tur var utan kom på 3:e plats av 5 spelande xD men så skyller vi på att pappa är gammal tävlingsbowlare och fick 5 strike på första serien ;D jag lyckades med 3 st strikes på 2,5 serie.  Inte så många missar och mest spärrar så vafan ; )

Imorgon har vi stalltjänst, ett utsläpp står på schemat och jag ska väl egentligen dra mig till sängen snart men men, sen direkt efter stallet blir det hem och panikstäda för sen kommer kusin m. familj och vi ska ha lite julklappsbyten + fika : ) Så jag har nog att göra imorgon med. Tur det för de är så tråkigt att vara rastlös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: