Midsommar

veckorna bara flyger förbi.. och nu helt plötsligt är det midsommar, föräldrarna går på 4:a veckors semester samt två arbetskamrater tar semester. Blir mer att göra på jobbet (som om vi inte hade fullt upp redan) men de är skönt, att ha å göra. Slippa sitta och räkna minutrarna. Igår dog datasystemet vid halv4 på morgonen. Så hela företaget stod stilla hela torsdagen. Vi hade dock fullt upp men kunde inte "följa statistiken" så det vi gjorde igår, är borta. Inget som företaget får pengar för.

Midsommar är det nu också, föräldrarna drog till dalarna igår. Jag stannade hemma i underbar sthlm med regnet :D tyckte ja var nödvändigt!


Btw så får jag bara en massa positiva kommentarer från folket på jobbet. Tydligen så lär jag mig fort och är en tillgång till "jobblaget". JÄVLIGT skönt att höra :D


Kommentarer
Postat av: BaraM

klart du e en tillgång ..har du nånsin tvivlat...

2009-06-20 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: