Litenkatt = Terrorist

Det är jättekul att ha kattunge..... ibland
Just nu är litenkatt inne i en riktig jävla jobbig period då ALLT absolut ALLT ska pillas med! Roligast är att ha ner saker och ting, som min porslinshäst (som klarade sig utan skador tack gode gud), för bara en stund sen hade han även ner en ask med knappnålar, verkligen skitkul >.< Tog mig en kvart innan jag hittade alla små nålar och jag är inte helt hundra på att jag fått upp alla eller, lär ju märkas när och om någon trampar på en nål eller om litenkatt kommer med nålen någonstans i kroppen/på kroppen. Hoppas som sagt att ja hitta alla, men man ska inte vara helt hundra på det inte.

Ja, nog är han söt iaf, tur för honom ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: