Nattligt svammel om dagens händelser

Hade jag haft kameran här nere hade jag kunnat visa er bilder på nya bilen som vi var och tittade på idag. Mammas bil (läs min bil när jag har körkort xD) en liten Ford Thunderbird -66.. Importerad från Usa, ska lackas om innan vi får hem den. Grön och grann ska den bli ;D Men bilder kommer imorgon antagligen.

Bingó fick vila idag, förtjänat den vilan :D imorgon ska ja rida, vart vet jag inte men jag gissar att jag rider vägen igen. Måste testa galoppen en gång till. Så jävla nyfiken på vad som händer om jag driver som en galning när han går i form!
På tisdag kommer kiropraktorn ut, ska bli spännande å se om hon hittar något. Känns inte som det finns något att hitta. För han går så jävla bra just nu. Ingen bog som sticker ut, ingen sida som är svårböjd, ingen gångart som är problematisk. Så det ska bli spännande faktiskt. Var ju ett bra tag sen han blev kollad (typ över ett halvår sen tror ja). Som sagt, ska bli spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: