Hörde han mig eller??

Antingen så hörde gud min bön eller så har moppen skärpt sig. Utan större missöden kom jag till stallet faktiskt, och moppen kändes faktiskt som vanligt. Förutom en kort kort sekund i början.. Skumt som fan iaf...
Bingó kom travandes när matte ropa.. Det regnade ju!! Och dom andra pållarna kom galopperandes när dom koppla att Bingó var påväg in xD dom ville också undan från regnet.
Dock fick dom komma in redan vid halv7.. Palla inte att vänta längre.. Det var kallt, jag var blöt och hästarna var blöta.. Dom såg ganska nöjda ut när dom stod i sina boxar tuggandes på sitt hö :)

Nästa gång jag ska ha stalltjänst får fan föräldrarna se till att vara hemma.. Ska jag åka moppe mera nu innan snön kommer ska mitt krav vara SOL och DAG!! Fan heller att jag åker mer i regn.. Var totalt dygnsur när jag kom hem >.< usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: