Jaha

Bingó fick nya fina skor på sig idag, sommarskorna :D
blev även badad (så han skakade av kylan, förlåt mitt hjärta <3 men var faktiskt tvungen att få ut allt schampo trots att varmvattnet tagit slut!) fick massa fleecetäcken på, flätad man och svans och fick beta "gräs" i ca 30min :) La sig även ner och rullade 2ggr xD trots att jag höll i grimskaftet (vilket händer typ aldrig? han vågar egentligen inte rulla när han sitter fast).. Sen åkte flätorna ur och manen och svansen vart sååhäääär fina <3
Dock så skulle det hemska hemska eksemtäcket på.. Bara att ta ett djupt andetag och trä på.. Usch va ja tycker d eär hemskt tråkigt :( men han kliar sig ju redan och jag vill verkligne inte att de ska bli som förra året! Vill inte, vill inte, vill inte!. Därför åker det på nu, när symptomen är ytterst liten!

Men nu är jag trött, ska sova.. Natti! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: