Djupa andetag

Är lite nervös inför onsdag. Jag försöker övertala mig själv om att sadeln passar om Bingó bara losar sisådär 70kg eller mer. Eftersom han verkligen är enormt stor just nu (ÅNGEST). Jag hoppas så innerligt att jag får sätta igång honom f.r.o.m onsdag. Ska köpa mig en barbackagjord med handtag och stigbyglar och rida med detta tills han gått ner i vikt och sadeln passar (DEN SKA PASSA).

Sen har jag svår ångest över att ingen, verkligen INGEN av alla de företag jag sökt jobb hos har svarat eller skickat ett bekräftelsemail om att dom fått min ansökan. ÅNGEST igen..
jaja, 1lön till iaf, bättre än inget. Men åh va ja vill ha ett fast jobb NUUU


Kommentarer
Postat av: Fia

Håller fortfaranda tummarna! Och är också nervös för onsdagen, haha :)



Det tycker ag är jäkligt fult gjort av dem. Oartigt o. ohyfsat om inte annat! mahh! :(

2010-07-27 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: