Segt som fan

Igår undrar jag vart all tid tog vägen, helt plötsligt var kl 18:30 och jag hade bara hunnit rida Bingó (på mina redan spenderade 3,5 timme i stallet). wooups. Blev bara att slänga ut Bingó i hagen igen och fixa iordning all mat till alla hästarna innan dom ska in för natten :P

Idag blir det andra bullar iaf, ska rida både Bingó och Ásta, lektioner imorgon så båda pållarna måste vara lite genomridna och Bingó allra mest måste vara utan energi xD
Är btw helt otaggad inför lördagen >.< men, det får väl gå som det går.. Bingó gav mig magklump igår som hette duga.. Han snubblade jättemycket :'(
Blir alltid så rädd att han ska ha blivit dålig igen (men han har inte snubblat på flera dagar, men hade en riktig snubbeldag igår).. Jag hoppas att det lite beror på att det är så mjukt grus/lera underlag på ridbanan så att broddarna gror ner sig så dant.. Men jag vet inte :( och hejj, jag överanalyserar ALLT vad gällande min häst. Mitt  älskade hjärta ska inte ha ont någe mer <3 (får bara ångest över när jag tänker på att jag red honom aktivt när han hade aktiv spatt, gör så ont i hjärtat!)

men nu ska jag upp och baka lite, var visst någon som fyllde år i fredags och beställde lite bakverk som present :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, hoppas det bara var en sån dag :s Att det är bättre imorn. Och du! PEPPAAA inför lördaaag ;P :D Jag håller tummarna, hejja hejja! (jag vill också tävlaa.. :P)



Ska jag fota när du rider Ásta sen? :P Ifall måndag/tisdag när vi nu är där är "din" dag :P o. bingis ^^

2010-03-24 @ 22:12:12
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: