En massa konkande!

Åkte ut en sväng på förmiddagen till stallet, mockade och släppte över till gräshage. MUMS sa Bingó och kom i full trav när matte ropade! Man får ju inte missa tillfället att lämna tråkhage och gå till mums hage :D
For sen hem och därefter direkt till city gross för att köpa ett olivträd.. Tankten är att jag ska lyckas hålla den stackaren vid liv.. En utmaning! :D senare iväg till Ica maxi för att handla jord :P
Hem och plantera och såklart sträckte jag något i ryggen när ja skulle lyfta upp den förbannade jordsäcken från vagnen >.<
Nu är det planterat å fint iaf!
Laga lite mat, käka sen åka iväg för att köpa hösilage. Stallet erbjuder torrt hö för oss som har innehästar på sommaren. Jag måste vattna det höet hela tiden under sommaren för att Bingó inte klarar av höet (hostar, kliar halsen osv). Dock hjälper det inte till hundra procent att vattna så iår ska jag försöka med eget hösilage!
Iaf iväg till Vidja (har aldrig varit där tidigare, de var spännande!) och lasta på drygt 400kilo hösilage i småbalar (SÅÅÅÅ OTROLIGT SÖTA), sen till stallet för att lasta av hösilaget. Bingó verkade tycka de var ok iaf, mumsade lite gott när han fick provsmaka. Dock var småbalarna oerhört läskiga! ;D

Nu har jag legat på spikmattan i drygt 30min, och jag hoppas att min rygg känns bra imorgon :(


Kommentarer
Postat av: Fia

du ska då alltid ha sån otur :(

2010-05-07 @ 01:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: