Ridlektionen!

Red dubbellektion idag med stallkamrat pga väder. Ridlärare ville nog inte stå i regnet alltför länge ;D
Bingó skötte sig utmärkt och var jätteduktig :) Red med bootsen och han var stabil, taktren och rest å fin :) Formen kom då och då men var aldrig styv eller i "dålig" form ;D
Vi tränade på Grönt ljus - rött ljus och Bingó lyssnade jättebra :) duktig häst som börjar ta förhållningar och nedtagningar fiint! Dock utmanade instruktören mig i att hålla den ööökade tölten även i kurvan och hela kortsida . Fy fan va äckligt de va xD det gick absolut, men fan va fort och äckligt de var :o
Får se om de kanske kommer någon bild :D Ena stallkamraten fotade visst lite :) Så vi får hoppas på att hon är snell flicka och ger mig en bild eller två :D

Nu är jag fasligt trött men tvingade mig själv att skriva! Ska NJUTA av min sista vecka ledig nu på ett tag, "sommarjobbet" startar nästa vecka *money money money* :)

Natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: