Jag är inte den som är den!

Mycket har hänt idag, eller inte Jättemycket.. Men en del!
Börjas känna av att de inte är långt kvar tills allvaret startar, ska jag klara det? :o
Bingó fick hagvila idag, hann inte med någon promenad. Ibland är man ist för snäll och mockar sisådär 3boxar mer än beräknat och det tar sin lilla extra tid.
Blir en skogspromenad imorgon (OM det inte snöar, för då mina vänner vill varken jag eller hästen ut i skogen, det kan jag lova er!)
Sen runt lunch ska vi iväg på årets första julmarknad. Jag verkligen ÄLSKAR julmarknaderna. Tycker det är så otroligt mysigt och fin stämning! Speciellt den ute på Taxinge Slott. Underbart vackert! :)
Det är ungefär det enda jag också gillar med julen, allt annat var roligare när man var liten (likaså presenterna!!).
SÅ jag ska njuta imorgon, blir nog inte några fler marknader iår. Brukar ALLTID krocka med något annat!
Men imorgon ska jag njuta :) absolut!

Och på söndag ska jag köra med en riktig bilskolelärare också! LÄSKIGT!!! Tänk om jag bara får en massa "bassning" av herrn? det vill jag inte :o

Men nu ska jag faktiskt förflytta mig mot sängen! Är jättetrött efter några dagar med dålig sömn och tidiga mornar!

Vi höres imorgon!

TJING mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: