Körskola igen

Yes, idag kl 14 bar det av igen med herr körskolelärare.
Tyckte redan att jag blivit bra på 1,2,3 och idag tränade vi på av och påfart på motorväg/led och rondellkörning.
Han tycker jag har ett bra sätt att vara i bilen (dvs jag blir aldrig stressad utan mest, jaha. Det gick ju itne som planerat, vi gör såhär ist.. Ist för att bli panikslagen och stressad). Kändes bra idag också :) börjar känna in mig på bilen och förhoppningsvis slipper jag mina ehm kärringstopp (som är så jävla onödiga,, 2st på plan mark xD vafan liksom? inte i uppförsbacken eller något.. Utan helt plan mark.. suck) nästa gång!. Backade även runt hörn en gång vilket jag fick mycket väl godkänt på :) Najsigt!
Ne, det kändes bra helt enkelt och var behövligt idag eftersom dagen startade lite väl dåligt!
Ny tid nästa helg förhoppningsvis, han skulle ringa nästa vecka när han satt med bokningsboken i handen :)
Bara att liksom passa på och ge järnet nu så man kan ta körkortet till typ senast februari! (iaf ha uppkörningen i feb, sen om det går vägen första gången eller inte vet man ju aldrig :P)
Måste ju köra halkbana och gå risk1 också.. Suck.


Bingó fick förövrigt vila idag, ridas imorgon, på söndag och på måndag iaf. De är inplanerat! :)

Nu sängen!
Natti mina vänner!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: Varför jag frågade var för att jag trodde att de var dem.

De har gjort liknande saker flera gånger och håller aldrig vad de lovar.



Imorgon kommer även ett inlägg upp på min blogg om hur det gick när jag handlade där i tisdags, de som påstår att de har "kunnig" personal...

2010-11-26 @ 23:59:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: