Alltså, världens bästa! :D

Jag har många gånger sagt att jag har världens bästa instruktör, och de har jag verkligen! :) Jag har alltid lyckats "hitta rätt" i den kategorin, aldrig har jag ridit för någon som jag inte trivts med! (förutom någon enstaka, ridlektion på fors när ordinare varit sjuk/bortrest eller liknande. Men de är ju inte regelbundet). Jag har haft tur här, iom att de också är en stor djungel! Aldrig har jag behövt ifrågasätta en träningsmetod iom att jag själv alltid har fattat varför och hur man utvecklas därifrån. Inga konstiga metoder utan alltid sunt förnuft!

Nu när jag är lite (ehm, läs mycket) pank så erbjuder sig min underbara Malin (ja, hon är MIN, inte din ;D) att ändå ha lektion för mig och så betalar jag tillbaka såfort jag fått pengar :D isnt that lovely?
Nu ska dom här rackarns sadlarna bli sålda! Sådeså! (och jag ska få betalt av pappsen för att jag hjälpt till med friggeboden^^)

Nu ska jag iaf glad som jag är, moppa mig ut till stallet för att rida en liten sväng på pållen min :D

Tjoho och Tjing på er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: