Bye my lover, god bye my friend.

Ja, så åkte mobilen in på sjukhus idag då :'( ME SAD!
4:a veckor kommer de antagligen ta också, ännu mera SAD. Hur ska jag klara mig utan min bebis? :o
Har min supergamla Sony Ericsson som är en trotjänare men han börjar falla isär :(

De positiva idag var iaf att jag och Bingó skrittade höbalslingan, sen red vi lite på ovalen i både trav och galopp :)
sen fick jag rida Ásta också :D vilket alltid är roligt, men vi hade lite odelade meningar om att trava eller ej ;D Men det gick tillslut! :D

Övningskörde idag också! Både till elgiganten där mobilen lämnades in, och till Willys ^^.
Alltså, de är verkligen SÅ KUL att köra bil! Jag vill köra MERA MERA MERA.. (dock tror ja inte att mammsen vill åka bil i timmar bara för att jag tycker de är kul xD) men ändå!

Sen håller mitt ben på att säga upp sig helt.. Fan va ont de gör idag!! :( dumma ben!
Undrar dock när de ska sluta göra ont? Såfort man kommer åt benet vill jag bara slå till den jäveln :o likadant om byxorna sitter för hårt, eller om man har lösa byxor som fladdrar i vinden.. Alltså, PAIN..
Jaja, någongång lär de väl sluta göra ont kan man väl hoppas :P

Föräldrarna åkte till sommarstugan idag för att stänga ner för säsongen. Jag njuter av att vara själv hemma nu. Så skönt! Imorgon kommer Annica över och vi käkar middag och ser på någon film :). Men de är verkligen skönt att vara solo. (Iaf om man alltid har folk omkring sig!), nu ska jag förflytta mitt njutande till sängen, förhoppningsvis finns det något trevlig program att titta på eller någon bra film :)


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: