Come on, feel the power!

Premiärkörde till Stallet idag :D inte för att de var någon större skillnad på 50 och 70km/h men ja, nu är de gjort också då :P De gick ju bra ^^.

Bingó fick vila idag och jag red Ásta ist :D red på vägen tillsammans med Annica och Múska och vi galopprejsade lite, töltade i värsta jättetölten! (fina lillabruna var SÅHÄR fin i tölten!) och travade. Ásta var typ sjukt nöjd med sig själv också haha, sötnosen. Hon låg som ett sträck när vi skulle galoppa ikapp Múska xD så jävla söt så jag dog lite! haha <3 Fina lillabruna :D tänk va säker man känner sig uppepå hennes rygg ^^.

Släppte sen in alla hästarna för kvällen och Bingó kom farandes i trav mot grinden. MATTE MATTE, glöm inte mig! Han blev också sjukt förnärmad när jag tog honom tillsammans med Strakur!. MIN MATTE tycktes han säga, sötnosen ^^.

Imorgon ska pappsen boka en körlektion till mig, och det mina vänner kan bli spännande xD 90min lektion med en vilt främmande människa, nejnej jag lär ju inte alls bli nervös och köra som ett as xD aja, han är där för att lära, typ *vissel*

nu ska jag dra mig mot min nybäddade säng för att glo lite på tv ^^.
Tjing på er mina vänner!

(och de är kul att antalet besökare ökar för var dag, välkomna hit alla nya! :D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: