Färdigmålat!

Ja, nu har jag EN YNKA sida kvar :( färgen tog slut.. faaaaan va irriterande! aja, den sidan är iaf grundmålad samt inte riktigt färdigbygd då den ska ha en dörr å sånt på :P Förhoppningsvis blir de klart innan första snön kommer ;D haha

Känner att min rygg gör oooont, samt mina armar :( dumma tunga färgburk!

Nu ska jag däremot upp och käka lunch, sen ska jag åka till stallet på rödablixten ;D och se om hästapållen fortfarande är halt eller inte! Har ju inte kollat sen i söndags, ändå 3dagar sen.. Och är de bara en sträckning/muskel åkomma så bör han vara bra idag. Jag har ju nästan inte ont i benet längre :D
Vill ju rida på min pålle <3 Men, skynda långsamt! Right?

Tjing!



Fääärdig!
Nu ska bara knutbrädorna på, samt taket ska bli helt klart och få färg och vindbrädor
och allt som hör därtill! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: