"Nej, vrid på spaken. Nej slå på spaken. STÄNG AV LYSET"

Jao, övningskörde nu på kvällen då. Mamma chockade mig och typ, ja kör nu hemifrån! Jag typ, eh.. Ska vi inte åka till industriområdet ? xD Men nehe, ut på stora vägarna bar det! Hela vägen till jordbro för att tanka och hem igen :D mohaha NU blir vägarna farliga! För jag är lite farlig xD Stackars lilla mamma <3 helt panikslagen när jag typ kastade mig ut i en rondell "I CAN DO IT".. Med mamma utan att andas "det kommer en bil där" .. Stackars mamma<3 ^^. Men jag var faktiskt duktig, förutom den "incidenten" :P Vi överlevde ju ;)

och så rubriken.. Jag kom åt hellyset utan att veta hur man stänger av det *vissel*, det skapade panik hos mamma xD jag däremot fattade inte varför vi hade panik? De är ju bara ett par lampor? :P som ja, stängdes av så fort vi slutade svänga i rondellen xD

Nu ska jag spela lite wiiii igen :D var länge sen nu, har haft lite ont i benet ;D haha illa!

Imorgon ska vi köra en sväng till, öva på rondellkörning.. Min älskade mamma <3 kommer att bli ett nervrak! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: