Ont lite överallt!

Ja en sida blev helt klar på friggeboden, sen tog takpanelen slut så vi har lite kvar på taket, men har iaf börjat på den andra långsidan. Så ja, den blir nog klar tillslut. Men ack vilket slit det är! Fan va ont i armarna man får samt handleden! AJ!

Hade insläppet ikväll i stallet då stallägarna för en gångs skull åkt bort (första gången dom åkt bort sen jag flyttade hit för typ 4:a år sen xD) hade tur och fick hjälp av snällaCassandra (SE JAG SKREV SNÄLLT OM DIG!!) och hennes kompanjoner, gick lite fortare då haha. Men iaf, red Bingó en sväng på ridbanan.. Humm, vi har börjat få problem med traven igen! ILLA! Måste rida mer ut på rakt spår så han hittar tillbaka till takten igen, han bara 4taktar och sladdar runt på volten :P Med typ 2steg klockren trav per varv xD Men ja, ut på vägen blir det! Redan imorgon tror jag allt. Blir de lite galopp också vet ni folket! men endast i uppförsbacken ;D haha, annars dör jag!

Men nu ska jag iaf krypa ner i sängen.. GÄSP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: